طبق تعریفی که آقای “برایان کوهن” ارائه دادهاست، پشتیبانی عبارت است از تعهدی که موسسات و شرکتها برای پاسخگویی در قبال نیازهای مشتریان خود ارائه میدهند و میتواند محدود به بازه زمانی خاصی باشد. در بازارهای کالا محور تعریف واژه “خدمات پس از فروش” طور دیگری است. به خدمتی که از سمت تولیدکننده به مصرفکننده پس از فروش کالا ارائه میشود، خدمات پس از فروش میگویند. این خدمات به شکل تعویض و یا تعمیر در بازهای که گارانتی میباشد، صورت میپذیرد.
روشن است که این تعریف برای مراکز خدماتی متفاوت است. برای مثال بانکها، مراکز درمانی و موسسات آموزشی خدماتی بهشکل بازارهای کالا محور ارائه نمیدهند. تعریف عامتری که میتوان ارائه داد، طبق تعریف آقای “نادر وهاب زاده”، خدمات پس از فروش و پشتیبانی ابزاری است بهجهت بازاریابی تا منتج به وفاداری مشتریان بالفعل از طریق رفع نیاز و شناخت آنها گردد.
شناخت این نیازها و برآوردهسازی آنها در همهی حوزههای کاری از جمله حمل، تحویل، نصب، فعالسازی و راهاندازی محصولات مربوطه از ابزار بازاریابی میباشد. فروشگاه نوین سازه با ارائه این خدمات چه مستقیم و چه از طریق تامینکنندگان و پشتیبانی از کاربران خود، تلاش دارد تا حس لذت بخش از خرید را برای شما به ارمغان آورد.
کاربران نوین سازه میتوانند برای مشاوره و راهنمایی خرید در زمینههای محصولات کاری نوین سازه ، همانند دزدگیر ماشین، تجهیزات و لوازم جانبی خودرو و سایر تجهیزات حفاظتی و نظارتی مانند دزدگیر اماکن و ردیاب با پشتبانی درارتباط باشند.
برای ارتباط با بخش پشتیبانی و مشاوره نوین سازه میتوانید از طریق صفحات مجازی نوین سازه که لینک دسترسی به اونها همه جای سایت موجود هست ؛ و یا از بخش تماس با ما در ارتباط باشید.